Demam Korea Aku Dah Habis Ke?

11:04 PTG

 السلام عليكم 
안녕하세요!!

Siapa kata? Haha. Cuma tak seobses dulu. Pasal apa? dah ada anak ni jarang wei dapat tengok tv. TV kat umah tu laki aku je yang tengoknya. Banyak masa aku habis nyusukan anak kat dalam bilik sambil layan instagram. Da namanya emak orang khen. Kehidupan dah tak sama macam dulu lagi-lagi laki aku sekarang kerja awal pagi balik lewat malam kadang-kadang anak pon tak jumpa dia. he.

Sekarang ni banyak juga cite korea best-best. Aku demand sekarang tak best tak sweet tak romantik tak moh tengok. Yang meleweh lagi la wei. Haha. Running Man lama aku tak tengok sebab dah makin tak best. Kalau aku tengok pon sebab Lee Kwang So tapi aku kecewa mamat tu asik fail je.. lama-lama boring. heee.. 

Sekarang pon kerja banyak tak macam dulu. haha dapatlah tengok kalau bebetul takde  kerja. Lagi sekarang sibuk dok meniaga largh pulak kauuu.. 

Antara cerita yang aku layan sekarang:






Macam aku dah bagitahu. Aku layan yang ringan-ringan je. Yang berat-berat tak layan penat nak fikir. Haha.. 

You Might Also Like

0 Komen