Deena.Leeza Foundation. Foundation & Day Cream 2 Dlm 1

12:26 PTG



 السلام عليكم
안녕하세요!!

Hari ni aku nak kongsikan kepada semua tentang Foundation yang aku keluarkan di bawah Deena Leeza Beauty iaitu Deena.Leeza Foundation.


Berat bersih 4GM


Bahan-bahan 


 

Deena.Leeza Foundation merupakan Foundation yang waterbased, boleh dibawa solat dan mudah dicuci. Selain dari itu, ianya juga bertindak sebagai krim siang yang mempu merawat pelbagai masalah kulit dan merangsang pertumbuhan sel kulit yang baru. Bagi yang ada bekas-bekas jerawat, insyaallah dengan penggunaan yang kerap mampu menghilangkan kesan-kesan jerawat tersebut. Bestnya lagi mengenai Foundation ini ialah TAK BERCAPUK!! lagi kita berpeluh lagi nampak GLOWING & FLAWLES!!.. ianya juga mengandungi SPF60++ yang mampu melindungi kulit kita dari sinaran UV!!


Terdapat dalam dua warna, NATURAL & PINKISH! Dua-dua best tau!! perbezaan hanya pada warna dan kedua-dua warna sesuai dengan semua jenis kulit sebenarnya, 


Deena.Leeza Foundation juga mudah dipakai. Cara pemakaian adalahs seperti berikut :

Ni contoh aku pakai sendiri. Sebelum pakai FD ni aku mengalami masalah kulit yang sangat sensitif. Bila pakai bedak je bengkak, bila pakai fd je bengkak, tapi setelah mencuba sendiri D.L Fd ni memang terbaik!!!!


 

SEBELUM PAKAI D.L FD 


SELEPAS 2 MINGGU MENGGUNAKAN D.L FD
(Bekas jerawat semakin hilang, flawless, glowing)

 Cara nak guna memang senang!!!.. Just dap dap kat muka dan sapu. Tak payah pakai bedak, dah nampak flawless tau!! bau dia pun sedap macam krim siang!!!



 (Boleh ushar IG deena.leeza untuk lebih banyak testimoni!!)

Mana nak dapatkan Deena.Leeza Foundation ni??
WHATSAPP 013-3338939
IG @deena.leeza
FB deena.leeza

PROMOSI!!! 
Khas untuk pembaca pupeliyana.blogspot.com 
Hanya RM15!! (Tidak termasuk postage!!)
(NP RM21.00)



You Might Also Like

0 Komen