Deena.Leeza Beauty

9:44 PG


 السلام عليكم 
안녕하세요!!
Alhamdulilah. Setelah dok berfikir panjang, akhirnya aku mulakan bisnes yang tak seberapa selepas lama stop berbisnes akibat kemalasan tahap kronik gile babiesss.. Entah bukan malas apa, kerja banyak, masa tak cukup, internet kat opis pon semput ditambah persaingan yang sangat tinggi dalam perniagaan Online ni.

Deena.Leeza Beauty.. aku tahu aku tak beauty tapi eh eh kita nak jual juga!!.. Deena.Leeza Beauty buat masa ni ada keluarkan 2 produk. Iaitu LIPMATTE dan FOUNDATION..

DeenaLeeza Lipmatte
Promosi!!! Khas untuk pembaca pupeliyana.blogspot.com 
Hanya RM21!! (Tidak termasuk postage!!)
Buat masa ini  DeenaLeeza Lipmatte cuma ada 6 warna. Tapi dah sold out 2 warna yang tinggal hanya 4 warna seperti kat bawah ni!!


Dari Kiri

1.Sweet Pink
2. Warm Nude
3. Love Me
4. Blossom Nude

Kelebihan  DeenaLeeza Lipmatte ialah :

Tahan Lama!!
Mudah Meresap!!
Tidak Meninggalkan Kesan Ketika Makan/Minum!!
Tak Mudah Hilang!!
 

Manakala Deena.Leeza Foundation pula terdiri dari 2 Warna iaitu Natural & Pinkish. Foundation ini mengandungi SPF60++ yang mampu melindungi kulit kita dari sinaran UV.


 Deena.Leeza Foundation 4g RM19.90
Promosi!!! Khas untuk pembaca pupeliyana.blogspot.com 
Hanya RM15!! (Tidak termasuk postage!!)


Atas : Natural
Bawah : Pinkish


 Kelebihan  DeenaLeeza Foundation 


Kedua-dua  produk ini boleh didapati di Facebook Deena.Leeza atau IG deena.leeza atau terus je whatsApp aku 013-333 8939. Aku leh jamin korang pasti puas hati dengan kedua-dua produk ini!!.. Jomlerrr lekas!! support Deena.Leeza Beauty!!

You Might Also Like

0 Komen