Again.

8:41 PG


السلام عليكم 
안녕하세요!!

Lagi. Haritu aku terduduk kerana tiba-tiba keluar arahan pertukaran. Kali ni aku terduduk sebab.. bos pulak bertukar. aigo aigo. Senak kepala otak aku.

Aku masuk pada satu bahagian lain yang dimana kat sini aku bergantung harap pada bos aku sorang. Belajar pelan-pelan tiba-tiba bos pulak ditukarkan ke bahagian lain. Sungguh.. Aku beku kat sini.

Apa yang buat aku sedih. Semua orang tanya.. Mas macam mana? Kalau aku ada jawapan tu tak perlu aku susah gusar leee sekarang nih.. Aku tunggu je CC datang depan aku ni memang aku tangkap nak tanya. Kalau boleh biar aku ikot bos. Pasal apa? Pasal aku tak mahu tercicir. Bos aku pon ada cakap "saya mintak maaf, saya tak berniat nak buat awak macam ni". Aduh bos.. bos tak salah apapun. Bos pon kene pindah juga. Kesian. Sama-sama kesian..

Nanti kita tengoklah yeee.. aku ni mana dicampakkannyeeeepulak aduhai sayang.


*Tempat baru.

p/s: aku ternages masa kat majlis perpisahan. Eh aku sebenarnya kompius nape aku dijemput ke majlis tu. tak perlu bagi aku dan diminta berucap. Sebenarnya aku nages bukan kerana aku sedih terpaksa berpisah dengan unit lama yang aku tak tahu diaorang heran ke tak aku ada takde cuma aku sedih memikirkan apa nasib aku selepas ni.. dan berharap tak kan kembali ke bahagian lama. Sekian. dan BERHENTI TANYA AKU LEPAS NI AKU G MANA. AKU TAKDE JAWAPAN LA HOI.

updated :
tunggu jelaaa..



You Might Also Like

0 Komen