NUK!

11:32 PG

السلام عليكم 
안녕하세요!!


Fuhhh. Jenuh aku mentelaah botol NUK dan putingnya. Anak aku kan pakai botol NUK.. tapi bile kita beli botol tu.. dia datang dengan puting yang flownya laju walaupon kita beli ikut umur baby kita iaitu 0-6 Bulan. Untuk yang wideneck pulak, dia datang dengan puting silicon. Xdop latex. ada pon kita kene beli puting lain dalam RM24 sepasang.. gitu..

So aku ni mikir-mikir, ushar sana sini.. jumpe satu IG jual botol Nuk dan putingnya. Puas aku tanya orang niaga ni pasal puting NUK ni. tapi yang aku geram, belum habis tanya, dia dah totalkan apa yang aku tanya tu. Hendak tak hendak malu punya pasal aku beliiiiiiiiiiii je sumeeee. Fuh..


Harga botol wideneck ni 2x ganda harga classic punye kau
hey! kenapalah mahal sangat!..


Aku tanya dia pasal puting ni. Selain flow dia kata ada size. Pening aku mikir size macam mana? putingnya lagi beso ke hapeh?? dia cakap Size la setiap puting ada size. S L M.. entah pening aku fikir dia dah total ni.. So aku ambik jela size S.. Aku beli wideneck punya.. sebab dia tak jual puting Classic pulak. hoho.Ok sekali datang puting size S ni.. yang aku tau.. bezanya, size S ni sesuai untuk susu ibu. dan dia punya lubang keluar susu tu kecil je. Sebelum ni aku ada beli dekat gardien, rupanya size M!! So dia punya lubang tu berbentuk X dan flow dia sangaaaat laju... Ni aku tunjuk puting botol anak aku yang size S




Bodoh betul aku rasa pasal NUK ni sebab tak ramai yang guna NUK so tak boleh nak refer sapa-sapa. Kawan-kawan ramai anak diaorang pakai TT je kan..  Semalam aku pergi gardien alamanda.. ada pulak promosi puting murahhhhh. pastu ada pulak puting latex ni untuk umur 0-6m size s! marah betul aku. dah pasni aku g beli gardien je muraaaaaaaaaaah ada promosi 2pax (4teats RM27.28) takpe khamis ni gaji aku borong puting ni haaaa. Tapi puting wideneck xdee.. wideneck ni 2teats RM24 aku beli online..

p/s: sempat aku snap sebab takut lupa HAHAHA

WISHLIST! 2015 Limited Editon Nuk!
aku dok tanya2 seller ramai yang x ambik stok baru sebab currency! huwaa
i need purple ni!.. kat korea ada jual RM60++ lom masuk pos kau!!





You Might Also Like

0 Komen