Movie - John Carter 3D

11:21 PG


Sempena ulangtahun perkahwinan katanya, semalam pergilah tengok wayang sebab suami kata dia dah pendam perasaan lama nak tengok cerita ni sebelum dia badmood marilah kita belanja dia tengok wayang 3D, lepas dia exsiden, ditinggalkan isteri selama 4 hari kita pujuk hati dia dengan wayang hahaha. gedik siot.

ok semalam pupel sempat tengok cerita John Carter - 3D.




alahai hensemnya hero dia buat pupel termimpi-mimpi



serius dia ni hensem giloooooooooo!!

sinopsis:

cerita ni mengenai seorang bekas kapten tentera bernama John Carter, yang telah terpergi ke Marikh atau nama lainya Blassom. Disana dia ni hebat la sebab boleh lompat2 terbang-terbang. orang kat sana tak boleh buat macam tu tau. lepas tu dia ni diselamatkan oleh puak hodoh apa namanye tah, si Jeddak puak tu (jeddak-ketua) percaya la yang dia ni ada sesuatu. kemudian, ada satu kejadian dimana dia telah menyelamatkan putri helium yang dipaksa kawen dengan jeddak sijahat dengan tujuan untuk menyatukan 2 pemerintahan di blossom. Ayah putri tu jeddak helium terpaksa kawenkan anak dia dengan perjanjian gencatan senjata sedangkan si jeddak jahat tu dikawal oleh satu kuasa dimana kuasa tu lah yang bawa si john ni pergi blossom. Si john tak nak masuk campur dalam konflik ni tapi termasuk juga bila dia dah jatuh cinta pulak dengan si putri tu. lepas tu, berlaku la macam-macam konflik yang akhirnya membuatkan si john ni dapat la berkawen dengan putri tapi satu malam je lepas tu dia dihantar balik ke bumi.

lepas tu tengok sendiri hahaha. cerita ni memang ending tak terjangka tau. kalau tengok 3D mungkin tak puas hati sebab 3D dia sikit sangat. kurang aksi tapi jalan cerita cemerlang. sampai sekarang suami pupel fikir macam mana si Edgar Rice boleh buat cerita super ohsem macam ni hahaha. lantak kau la suami sapa suruh nak fikir sangat.

korang yang belum tengok dipersilakan tengok sekarang juga! hehehe

p/s: tiket Art Of Valor belum guna lagi. tak sempat nak pergi :)




..................................................................................................................................................................
Giveaway/ Segmen Ohsem
....................................................................................................................................................................


You Might Also Like

2 Komen